inici‎ > ‎

TALLER TASTALART

El divendres 20 d’abril els alumnes de 4rt d’ESO van fer un taller a partir del qual es van poder aproximar a l’art contemporani no des de la teoria sinó des de l’experiència.

Com si d’un tast de vins o menjar es tractés els nostres alumnes van poder gaudir de la degustació de l’art en estat pur, a partir de la manipulació de diferents elements.

Les diferents avantguardes com el surrealisme, el dadaisme l’abstracció d’entre altres, van ser cuinades a foc lent, proporcionant algunes de les claus de l’art actual.

El taller amb un nom molt suggerent, TASTALART, es va fer al Centre d’Art Cal Massó, un d’aquells edificis que han resistit el pas del temps amb molta dignitat. Aquesta antiga destil·leria modernista de principis del segle XX, atribuïda a l’arquitecte Pere Caselles, va ser el marc arquitectònic ideal per gaudir d’un taller interactiu amb l’art contemporani.