L’Institut Roseta Mauri dins el Pla Català d’esport a l’escola

El Institut Roseta Mauri està d’enhorabona per haver estat un dels pocs instituts que enguany ha pogut entrar a formar part del Pla Català d’Esport a l’Escola. Aquest pla va se impulsat pel govern de la Generalitat l’any 2005 al observar la necessitat de dinamitzar l’esport extraescolar a escoles i instituts. L’objectiu d’aquest pla és posar a l'abast de tots els alumnes de primària i secundària la pràctica d'activitats físiques i esportives, i aprofitar el gran potencial d'aquestes activitats per contribuir a la formació personal i cívica dels nostres infants i joves.

Per a poder portar a terme el Pla Català dins el nostre centre hem creat  l’Associació Esportiva Escolar Institut Roseta Mauri, formada per alumnes, professors, membres de l’AMPA i membres de la junta directiva. A la vegada també s’ha designat un coordinador d’activitats, que durant aquest primer any serà l’Eva Higuera, professora d’educació física al centre. És important per al bon desenvolupament de l’associació esportiva que tots els agents socials relacionats amb el centre educatiu (Ampa, consell esportiu, ajuntament, entitats dels barris, etc), es pugui sumar al projecte i que tots plegats aconseguim dinamitzar una oferta d’activitats físiques i esportives que responguin als interessos i demandes canviants dels nois i noies del centre.

Per aquest tercer trimestre i com a punt de partida del Pla Català al nostre centre, s’ofertaran les següents activitats:

• Futbol Sala femení.
  • Tennis Taula.
  • Torneigs inter instituts masculins.

De cara al curs vinent 2012-2013, l’Associació Esportiva contempla ampliar la seva oferta d’activitats, tot adaptant-se als recursos materials i físics dels que disposem, algunes de les activitats que es contemplen són:

• Futbol femení.
  • Tennis Taula.
  • Voleibol.
  • Teatre i expressió corporal.

Animem a tots els que formen part del Institut Roseta Mauri (alumnes, professors, pares, PAS, etc.) a que ens feu arribar les vostres propostes i suggeriments i així aconseguirem que aquesta associació esportiva sigui de tots i per a tots.