ESTUDI ASSISTIT

Aquest curs al nostre centre hem tornat a tirar endavant el programa d’estudi assistit. Aquest és un programa que va funcionar amb gran èxit al nostre centre els cursos anteriors però aquest any ha canviat una mica el seu format. Les classes es fan ara a l’escola Rosa Sensat on un grup d’educadores socials ajuden als alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO a fer deures i resoldre dubtes. Les classes, que són gratuïtes, es fan en dos grups: dilluns i dimecres de 14.30 a 16.30 els alumnes de 3r i dimarts i dijous a la mateixa hora els de 2n i 4t. Aquest és un programa que pot ser de gran ajuda per aquells alumnes que tenen dificultats en alguna assignatura concreta, ja que les educadores poden dedicar una atenció molt individualitzada als alumnes que hi participen. Esperem que funcioni amb el mateix èxit que els cursos anteriors.