Projecte Jardineria

Els alumnes de 3rC treballen fent un hort a la zona del pati.

Les activitats a fer:

- Escombar i retirar fulles i terra de les zones de pas.

- Retirar fulles seques.

- Arrencar males herbes. Particularment important va ser la feina realitzada al principi del trimestre a la zona de l'hort, tot i que ara s'actua a nivell preventiu més a la zona d'heura i als patis.

- Neteja de brossa (plàstics, papers,...). Important intensificar la vigilància per evitar que altres nois embrutin aquests espais.

- Netejar arquetes i canalitzacions de fulles i terra per evitar-hi embussos i mala circulació d'aigua.

Les actuacions previstes:

* Reaprofitament de palets per fer-hi una petita tanca per a la zona de l'hort. Inicialment per marcar la zona de trànsit i no trepitjar les plantes. En funció de la disponibilitat de palets, podrem fer més endavant el seu perímetre. Aquesta tasca implica treure algunes fustes dels palets, retirar els claus, restaurar les parts més afectades, lijar les fustes que s'aprofitaran i pintar/les envernissar-les.

* Considerant l'estalvi d'aigua, parlant amb el carles Capseta estem consideran la possibilitat de fabricar amb un bidó (que ja tenim) i algunes gomes un sistema de rec per goteig que proporcionaria aigua i nutrients a l'hort durant tot el curs. Aquest sistema també el realitzarien entre els alumnes.