L’Institut Roseta Mauri desenvolupa  un projecte de teatre  des del curs 2011-2012. Els alumnes participants són  de segon cicle d’ESO, els quals porten a terme totes les tasques  necessàries per representar una obra teatral (són maquilladors, encarregats de vestuari, de perruqueria, atrezzo...)  . És un exercici d’aprenentatge-servei d’uns alumnes envers uns altres, treballen conjuntament. D’aquesta manera, adquireixen responsabilitats i compromisos en un entorn de treball en equip per tal d’experimentar la satisfacció del treball ben fet, com a individus i com a membres d’un equip.

En aquest entorn, es treballen de manera transversal aspectes propis del currículum dels alumnes, però també altra mena d’habilitats socials i d’autoconeixement (expressivitat, autonomia, atenció, coordinació...) que poden ajudar-los a créixer com a persones. I tot això  en un ambient que no deixa de ser per a ells diferent, motivador, atractiu  i lúdic.

CURS 2012-2013: Els miserables

CURS 2013-2014: Chicago

CURS 2014-2015: Annie

CURS 2016-2017

Com cada curs, ja estem preparant el nostre teatre. Aquest any representarem EL REI LLEÓ. Ja fa mesos que els personatges estan preparant els seus papers, els ballarins les seves coreografies, les cançons...En definitiva, tots els detalls que envolten una obra de teatre-musical.

Us deixem unes imatges de la preparació de l'atrezzo que estan realitzant els alumnes de 3r C i les classes de caracterització que estan rebent els alumnes de 4t.