Cangur 2017

16 de març 2017, 10:25 publicada per INS Roseta Mauri

16/03/2017: Prova CANGUR

Aquest matí ha tingut lloc la XXII prova Cangur, una activitat impulsada per l'associació internacional Le Kangourou sans Frontières, de la qual n'és membre la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) que, per aquesta raó, és l'entitat titular del Cangur en llengua catalana. La prova té format de joc-concurs, però el seu autèntic objectiu és que els alumnes participin i dediquin una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els participants de més de 50 països d'Europa, Àsia i Amèrica, en total més de quatre milions de joves, es plantegen simultàniament els mateixos problemes i tenen un temps d'una hora i un quart per intentar resoldre'ls.

Els nostres alumnes de 1r a 3r ESO han participat des del nostre institut. Una representació del alumnes de 4t d'ESO i de Batxillerat han anat a fer la prova a l'Institut Gabriel i Ferrater, on han pogut gaudir de l'experiència amb alumnes d'altres centres.