05/06/2014: ELS ALUMNES DE 1r D'ESO MARXEN DE COLÒNIES

L’Institut Roseta Mauri de Reus va fer una sortida el passat dia 4 de juny a l’Espluga de Francolí. 32 alumnes d’ESO i acompanyats pels seus professors, van visitar les Coves de L’Espluga, on van descobrir l’evolució humana des del Paleolític fins l’actualitat a través d’audiovisuals que recreen escenes de la prehistòria amb personatges reals.

L’Institut va seguir les activitats amb la visita al Museu de la Vida Rural on els alumnes van descobrir els treballs i les eines que utilitzaven els nostres avantpassats en la pagesia, incidint en els conreus mediterranis com el blat, la vinya i l’olivera.

Aquestes van ser algunes de les activitats complementaries a les realitzades al Camp d’Aprenentatge dels Monestirs situat a l’Alberg Jaume I de l’Espluga de Francolí.