06/06/2016: 2 PREMIS AL CONCURS MSCHOOLS 2016

L'Institut Roseta Mauri ha estat premiat, per tercer any consecutiu, en les Apps Awards Learning 2016. Hem rebut dues premis, un per l'App "MyLittleBaby" de la categoria Robòtica i Programació i un altre per l'App "Auto.me" dins de la categoria Serveis a la comunitat. El concurs es va celebrar dissabte 4 de Juny a l'Auditori de Barcelona.

MyLittleBaby és una aplicació dissenyada i creada per alumnes de l'optativa de 1r de Batxillerat. Amb aquesta App, els pares poden fer un seguiment de les funcions diàries dels nadons, com l'alletament, alimentació, canvi de bolquers, recordatori de futures visites al pediatra... A més, MyLittleBaby, complementa el canviador intel·ligent dels nadons, projecte desenvolupat a 4t d'ESO dins del programa "Impulsem la robòtica", fent visible el pes i l'alçada del nadó i creant les corbes de creixement, indicant si són dins dels percentils de creixement marcats per la OMS.
Pàg. web MyLittleBaby

Auto.me, és una App destinada a tothom, però principalment als joves i adolescents amb la finalitat d’ajudar-los amb qualsevol problema que afecti directa o indirectament la seva autoestima. Expressa autoestima i autocontrol. Amb l'aplicació es pretén que els usuaris tinguin present que són ells els que tenen el control sobre la seva vida i què si volen ser feliços han de saber solucionar els problemes de la manera més adequada segons les circumstàncies i utilitzant l'App tindran un gran recolzament.
Pàg. web Auto.me

A la jornada també hi van participat altres tres grups finalistes de l'Institut, "Music Festival", "SweetApp" i "MindApp". Durant la celebració de l'acte, els nostres alumnes, han hagut de defensar la funcionalitat i viabilitat dels seus projectes en el mercat.

Les alumnes guanyadores participaran en un campus tecnològic d’estiu dissenyat per ampliar els coneixements de programació i donar continuïtat pedagògica als continguts treballats al curs escolar.