15/11/2015: ACTIVITATS PRIMER TRIMESTRE ECONOMIA

XERRADA FEMCAT

El dia 4 de novembre, els alumnes de quart d'ESO i primer de Batxillerat que cursem la matèria d'Economia i/o Economia de l'Empresa, vam participar en el programa Escola i Empresa, que organitza la Fundació Privada d'Empresaris FemCAT. L'objectiu d'aquesta activitat és que els estudiants tinguin contacte amb una persona que representa el món de l’empresa i que els explicarà la seva vivència.

Aquest any ens va visitar el senyor Xavier Cambra, president de Mobil Books. Vam estar una hora parlant de manera distesa sobre l'objecte social de la seva empresa: Elaboració i coordinació de projectes editorials, sobre la presència de les empreses en el nostre dia a dia, sobre el preu dels llibres, la importància de saber idiomes...

La participació dels alumnes va ser molt bona i esperem podem repetir l'experiència l'any que ve.

VISITA A REDESSA

El 28 d'octubre els alumnes de primer i segon de batxillerat que cursen les matèries d'economia i/o economia de l'empresa, juntament amb les professores Belén Jiménez i Marta Ripollès vam visitar el centre Redessa (Reus Desenvolupament Econòmic, SA).

El responsable de l'activitat va ser en Daniel Durán, qui ens va explicar en primer lloc que a Redessa es dóna suport a la iniciativa empresarial i en aquest sentit, es facilita a les persones emprenedores suport i un espai físic on desenvolupar l'activitat que volen iniciar. A continuació, ens va explicar les seves vivències: com és que va acabant fent d'empresari, quina va ser la primera empresa que va muntar i per què, a què es dedica actualment... Finalment, va passar un vídeo molt motivador sobre què era un pla d'empresa i els diferents apartats de què consta.