10/01/2014: BON ANY 2014!

Bon any i benvinguts al 2n trimestre. Iniciem l'any amb la publicació del nou bloc anomenat "Revista digital Els Ganxets".

Un grup d'alumnes de 4t C, des de la matèria d'informàtica, han creat i estan editant la revista digital del centre, amb la qual us mantindrem informats de les sortides i activitats realitzades en ell. A més s'incorporen seccions de cuina, esports, racó del llibre,... És un projecte que només es pot dur a terme amb la col·laboració de tot el centre educatiu (professors, alumnes, AMPA, ...) Tots podeu fer les vostres aportacions, perquè la revista digital sigui una via de comunicació des de i per a l'Intitut.

Esperem que col·laboreu, omplint el formulari que trobareu a la pàgina d'equip de redacció del bloc.

Entra a visitar-lo i no et quedis amb les ganes dir la teva.