09/06/2014: L'INSTITUT ROSETA MAURI ÉS GUANYADOR EN EL "CONCURS APPS, MOBILITZEM LA INFORMÀTICA"

L'Institut Roseta Mauri, està de celebració, ja que divendres va rebre en el premi a la millor aplicació educativa, de mans de la Consellera d'Educació Irene Rigau.

Aquest curs escolar, des de l'optativa d'Informàtica, hem participat en la matèria "Mobilitzem la Informàtica" i en el concurs promogut pel programa mSchools i impulsat per la Mobile World Capital Barcelona.

La nostra aplicació, que s'inclou en la categoria d'aplicacions educatives, ha estat la guanyadora de la seva categoria.

Les alumnes Natalia Rofin, Ana Martínez i Ioana Lita, juntament amb la professora Sofia Gómez, han creat una aplicació educativa, dirigida a nens d'entre 3 i 5 anys, amb l'objectiu d'aprendre amb les noves tecnologies, escoltant, pintant, relacionant, ...

Durant la celebració de l'acte, que va tenir lloc a Mataró, les alumnes han hagut de defensar la funcionalitat i viabilitat dels seus projectes en el mercat. La següent fase del projecte, consisteix en treballar amb les companyies pioneres en el sector d'aplicacions mòbils, que ens ajudaran i assessoraran per poder comercialitzar la nostra aplicació.

Enhorabona campiones!

I Concurs Apps mSchools ‎(2014)‎