Entrada sense títol

1 de febr. 2017, 6:22 publicada per INS Roseta Mauri   [ actualitzat el 3 de febr. 2017, 1:50 ]

01/02/17: Proves obtenció graduat ESO

El Departament d’Ensenyament convoca unes proves per obtenir el títol d’ESO a alumnes que no l'han obtingut en finalitzar l'etapa segons ORDRE EDU/295/2008, de 13 de juny, per la qual es determinen el procediment i els documents i requisits formals del procés d’avaluació a l’educació secundària obligatòria i la RESOLUCIÓ EDU/3445/2009, de 2 de desembre, per la qual es regula la convocatòria anual de les proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria per a l’alumnat que no l’hagi obtingut en finalitzar l’etapa esmentada . Aquí teniu els documents amb els continguts mínims i criteris d'avaluació per a les proves de graduat en ESO per matèries. Podeu trobar el calendari de les proves i més informació relacionada amb la prova a la pàgina del Departament d’Ensenyament.

CONTINGUTS I CRITERIS D’AVALUACIÓ:

Ciències de la Naturalesa

Ciències Socials