Entrada sense títol

10 de febr. 2017, 1:46 publicada per INS Roseta Mauri   [ actualitzat el 10 de febr. 2017, 1:55 ]

10/02/17: RUTA DEL MODERNISME

El passat divendres, 3 de febrer, els alumnes de quart d’ESO de Taller d’audiovisuals van visitar l’Escola Eduard Toda on hi van fer una presentació de la Ruta del Modernisme que es pot fer a la nostra ciutat, aquesta anava adreçada a l’alumnat de 6è de primària d’aquest centre. L’activitat que també es va realitzar el dia 28 de gener a l’Escola  Isabel Besora, es farà, així mateix, en d’altres centres de la ciutat, el grup d’alumnes que s’encarrega de realitzar-la són: Massi Aici, Hugo Alvarez, Miquel Alvarez, Míriam Àvila, Alba Borrell, Elena Falcón, Jesús García, Rokhaya Gaye, Andreyna Gonçalves, Sanae Haouli i Olga Rodríguez. Van acompanyar els alumnes els professors que guien aquest taller.

Taller d’audiovisuals