09/02/2016: IMPULSEM LA ROBÒTICA - CTC 2016

Al llarg del primer trimestre del curs 2016, els alumnes de la matèria de tecnologia de 4t d'ESO, han estat treballant la robòtica i la programació, utilitzant els entorns de desenvolupament Processing i Arduino.

Després de formar-se i realitzar pràctiques guiades, l'alumnat ha creat un projecte lliure i de manera autònoma. Cada grup ha triat el disseny a partir de la seva iniciativa i ha aplicat els coneixements i la metodologia adquirits.

El programa "Impulsem la Robòtica" ha finalitzat aquest dissabte 6 de febrer en una Fira de Tecnologia, al COSMOCAIXA, on ens hem trobat alumnat i professorat per mostrar els nostres projectes i compartir-los. Els alumnes han explicat els seus projectes, han conegut els dels altres i han mostrat al públic una forma diferent d’apropar-se a la tecnologia, aprenent els uns dels altres.

Els alumnes del nostre centre, que han treballat en grup, han presentat un robot matemàtic, un cinturó per a invidents, un programari de creixement del nadó, un classificador de caramels per color i un dispensador automàtic de menjar per animals.

Ha estat una experiència molt positiva
per tothom.

Impulsem la robòtica CTC2016