mScools App Awards 2015

8 de juny 2015, 1:39 publicada per INS Roseta Mauri   [ actualitzat el 9 de juny 2015, 4:24 ]

07/06/2015: mSchools App Awards 2015

L'Institut Roseta Mauri ha obtingut, per segon any consecutiu, el premi a la millor app educativa en el mSchools App Awards 2015 celebrat el passat divendres al Tecnocampus de Mataró.

La nostra aplicació, Aprèn història amb Willy, s'inclou en la categoria d'aplicacions educatives i ha estat desenvolupada per les nostres alumnes Cristina García, Lídia Melgosa i Paula Salido, juntament amb el professor Toni Soler.

L'app, que consisteix amb un joc de preguntes divertides, està dirigida a alumnes de Batxillerat amb l'objectiu de millorar els resultats de les proves PAU en la matèria d'Història,

A la jornada també hi ha participat l'altre grup finalista de l'Institut amb l'app Clockwork TV. Durant la celebració de l'acte, els nostres alumnes, han hagut de defensar la funcionalitat i viabilitat dels seus projectes en el mercat.

Les alumnes guanyadores participaran en un campus tecnològic d’estiu dissenyat per ampliar els coneixements de programació i donar continuïtat pedagògica als continguts treballats al curs escolar. També rebran un Chromebook per cortesia de Zurich

Fotos de l'acte i link amb la resta de premiats