Olimpíada de Catalunya de Biologia

10 de febr. 2015, 23:27 publicada per INS Roseta Mauri

11/02/2015: OLIMPÍADA DE BIOLOGIA DE CATALUNYA

Les alumnes del nostre centre Helen Acevedo, Andra Ciugulea i Camila Scola de 2n de Batxillerat van participar aquest passat dissabte 7 de febrer a la cinquena edició de l'Olimpíada de Biologia de Biologia de Catalunya.

Aquesta prova té com a objectiu principal estimular i implicar als estudiants de Batxillerat en el desenvolupament d'aquesta ciència. Consisteix en una part teòrica, on els alumnes han de respondre 50 preguntes tipus test, i una part pràctica de disseny experimental.

En aquesta edició van participar més de 320 alumnes de tot CatalunyaLes representants del nostre centre ho van fer molt bé, però no va ser suficient per a classificar-se per a la fase estatal.

Tot i això les felicitem pel seu esforç, treball, il·lusió i ganes de superació personal que han demostrat tenir i igualment encoratgem a tot l'alumnat del centre a participar en aquest tipus d'esdeveniments.

Departament de Ciències de la Naturalesa