18 de juny 2012, 14:38 publicada per INS Roseta Mauri   [ actualitzat el 22 de juny 2012, 2:48 ]

18/06/2012: Guanyadors, per tercer any consecutiu, de tres tercers premis en la IX Edició del CAC a l’Escola del Consell Audiovisual de Catalunya.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO de l’INS Roseta Mauri de Reus, repeteixen premi per tercer any consecutiu al CAC.

El jurat del CAC ha concedit un tercer premi a l’audiovisual El naixement d’un institut,en la categoria de 2n Cicle d’ESO i dos terces premis ex aequo pel magazine i la ràdio novel·la respectivament, en la categoria de 1r Cicle d’ESO.

Als curs 2011-12 el centre ha presentat tres projectes audiovisuals. Es repeteixen les fórmules d’anys anteriors, un programa magazine fet pels alumnes de  primer d’ESO i una novel·la radiofònica, realitzada pels alumnes de segon. A més a més, en aquesta novena convocatòria, els alumnes de tercer d’ESO s’han atrevit amb un audiovisual en el que expliquen el naixement del seu institut.

El projecte de ràdio a l’escola, o com es denomina actualment d’audiovisuals a l’escola,  ha quedat totalment consolidat després de quatre anys de treball. Els sis premis obtinguts al llarg de les darreres convocatòries no fan si no confirmar l’encert en la línia de treball encetada al curs 2008/09, un projecte capaç de formar alumnes competents en la societat del coneixement i capaços de fer front als reptes que imposa una societat en canvi constant.