Premis Baldiri Reixac

7 de nov. 2016, 4:33 publicada per INS Roseta Mauri

22/10/2016: Premis Baldiri Reixac

Compartir experiències entre alumnat i professorat, exposar bones pràctiques educatives i innovadores, difondre els treballs premiats...aquests van són alguns els objectius de la V Jornada Premis Baldiri Reixac que es va celebrar a Martorell el passat 22 d'octubre.

El nostre centre va presentar el projecte  "Un conte amb experiments" treball que havia sigut premiat en  els passats premis Baldiri Reixac.

Aquest projecte va sorgir des del departament de ciències i es va fer amb un grup d'alumnes de 1r d'ESO. La idea bàsica era escriure un conte i explicar-lo amb experiments. Així a partir dels personatges clàssics de dracs, prínceps i princeses vam fer un conte molt senzill que serveix per presentar un seguit d'experiments relacionats amb les propietats de la matèria.

En aquest enllaç podeu trobar més informació de la jornada V JORNADES PREMIS BALDIRI
I aquí els 2 treballs del  nostre centre que van ser premiats en la convocatòria 2016 d'aquest premis PREMIS BALDIRI